torsdag 30 december 2010

Årscollage

Eftersom jag är inne på det här med collage nu passade jag på att fixa till några årscollage också :) Har annars inte hänt så mycket här hos mig de senaste dagarna. Har mest hållit mig i skidspåren :)) Å haft besök av sambons systrar och så min vän som har en likadan hund som mig, från samma kennel och födda samma år! Vi var ut på promenad tillsammans med hundarna. Och så var jag ju en sväng till stan och shoppade lite också och myste i saluhallen...blev ju en hel del det här i alla fall ;)
Vinter

Vår
Sommar
Höst

Det var lite bilder från året som gått! Önskar alla trevligt nyårsfirande och ett Gott Nytt År!!

7 kommentarer:

  1. Jätte fint bild collage du gjort. Många härliga bilder.
    Annars... nytt jobb på gång?? Såg det på tidningen i dag:)
    Till sist vill jag önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! kram!!

    SvaraRadera
  2. vilket jätte fint årcollage du gjort!! Gott nytt år till dig med!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Jag hade min mysiga pajstund i Saluhallen i går. Hoppas du får ett riktigt bra nyår och en god start på det nya året i ditt nya liv! ♥

    SvaraRadera
  4. Hmmm,det låter som du varit ganska aktiv med tanke på "att det inte hänt så mycket de senaste dagarna"!
    Väldigt fina bilder i ditt collage, också!

    Gott Nytt År!

    /Anders och Lena, Postgårdsromantik

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig ett lyckosamt Gott Nytt År!

    Nyårskram Gugi

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder! Man börjar längta efter vår och sommar då man ser såna härliga foton...

    GOTT NYTT ÅR!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera