tisdag 14 december 2010

The holiday

Idag kommer bara en snabb hälsning! Jag har varit och skidat ikväll och de kvällar jag skidtränar orkar jag ibland inte med så mycket annat. Jag brukar i genomsnitt skida 15km per gång. Riktigt härligt väder var det ikväll! Den där brownie med vitchoklad o whiskyfudge är i alla fall på G här ikväll och imorgon kommer ett litet whiskyreportage a là sambon :) Nu skall jag i alla fall lägga mig på soffan o mysa till filmen the holiday!!

p.s. det gick bra hos tanddoktorn i morse..hon gillade vitlök ;) och tog emot tips om favoritrestaurangen i Vasa Tian Long på Vasaesplanaden 18 :))


Ett annat recept på vitchokladkladdkaka hittar ni här

2 kommentarer:

  1. Så bra att du kunde tipsa tandläkaren!
    Jovisst hör du till mina yngre vänner :) Men ska du se på film nu i denna sena timme... :P

    SvaraRadera
  2. Bra om du fick sitta kvar i tandläkarstolen! Ja du vet att jag gillar den filmen, speciellt flickornas tält i rummet! I går tänkte jag på dig när jag åt chokladkaka med rom och nötter på vinkel! ;o)

    SvaraRadera