lördag 4 december 2010

Julbutik

Idag har jag varit på sightseeing i grannbyarna och bl.a. besökt Huset på landets julbutik, där jag hittade en hel del som fick följ med mig hem :) Bl.a. den underbara tidningen Jeanne d´Arc Livings julnummer. Dessa tidningar är så underbart fina och inspirerande och i denna tidning fanns också ett uppslag med "The Tastiest Confectionery of Christmas" ..
..vilket passar utmärkt eftersom det skall fixas julgodis här hos mig imorgon kväll!!
Även sambon blev intresserad av tidningen då där fanns en verkligt fin artikel om whisky :))

En annan som också tycker om att fixa gott är Passion 4 baking och idag lyder receptet Rocky Road Brownies. Vilken BOMB!!! Men ser såååå gott ut!! Detta recept inkom också bland recepten till chokladtävlingen och personen som skickade det skrev att det är världens godaste! :)

Kan inte säga annat än MUMS!!

5 kommentarer:

  1. Men så flitig du är Jessica! jag hinner knappt med i choklad och shoppingsvängarna! ;o) Låter som om det blir en trevlig helg hos er! Fint med en extra dag ledig! ♥

    SvaraRadera
  2. JA i den tidningen finns det något för envar ;). Så trevligt det var då ni kom på besök idag!

    Trevlig fortsättning på helgen och hoppas att det blir många godsaker imorgon!

    SvaraRadera
  3. Vad du har mycket roligt på gång :) Hoppas att jag snart får tid att besöka julbutiken!

    SvaraRadera
  4. Den boken har jag varit på jakt efter men inte lyckats få tag i ännu. Jag får väl ta och beställa från nätbutiken ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Jag har också den tidningen som jag bläddrar i och drömmer mig bort i.
    Du har så mycket roligt på gång... själv tror jag att åldern börjar göra sig påmind. Fast jag stretar emot;o)
    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera