måndag 27 december 2010

Julcollage

Ikväll har sambons ena syster varit här och vi har "lekt" med Photoshop och Photoscape. Jag skall ju äntligen försöka lära mig photoshop men för tillfället tror jag photoscape passar mig bättre..det är lite lättare! :)

Vinterbilder

Sambon hade köpt fin snowboardjacka och handskar till mig. Mössan har jag köpt själv. Så nu är jag redo för backen i vinter!! Majsan o jag var ut på långpromenad med Xavi och hans matte igår så då passade jag på att fota hundarna.


Jul
Å mera jul
Å så lite julmat
Å mera julmat

Med de här bilderna avslutar jag julen och tar sikte på det nya året. Är ledig nu i mellandagarna och det är riktigt skönt!  Nyåret skall vi fira in på ett gästgiveri utklädda till vikingar och mat på vikinga vis :) Däremellan skall det fixas lite gott här hemma också. Nu skall vi fixa lite gott av "julkorgen" som kom med kvällens gäst!! :))

4 kommentarer:

  1. oj vad super snyggt det blev!!!! ser så mysigt ut alla bilder spå juligt!

    SvaraRadera
  2. Jisses...vilka härliga bilder. Nog borde man få tips hur man skall gå till väga.
    Enligt bilderna har du haft en riktigt skön helg.
    Och snart vänder vi bladet till ett nytt år.
    Hoppas nio får en trevlig kväll på vikinga sätt... jag har prövat det flera gånger och trevligt har jag haft alla gånger.
    kram!!

    SvaraRadera
  3. Nu ser jag att du har grejat med Photoscape, ja! Jag har det programmet på mina bärbara datorer, men photoshoppar mest på min iMac. Ser ut som om du har haft en underbart skön, men innehållsrik julhelg! Nu kör vi vidare! Ha det så skönt! ♥

    SvaraRadera
  4. Så fina collage ni gjort!
    Dottern E fick en sån mössa till julklapp och jag skulle också gärna ha en :)

    SvaraRadera