fredag 10 december 2010

Matbloggar


I dag har jag hunnit med mycket program efter jobbet. Jag var och shoppade lite till staden där det mysiga Cafeet/Butiken Vinkeln finns. Bl.a de två söta Maileg tomtarna fick följa med mig hem. Jag såg genast i butiken att det var precis här i köket de skulle sitta ;) 


Vid Vinkeln får man ju så mysiga chokladisar ;)..å dessutom åt jag en så underbart god kaka innehållande bitar av både mjölk- och vitchoklad!! :))

Lite annat hann jag också med. Efter några rundor med skidorna vid Vargberget passade det bra att avsluta med "ljussimning" vid simhallen. Simhallen hade dämpad belysning och flera hundra ljus var utplacerade längs bassängen, terapibassängen och bubbelpoolen och så spelades det lugn o fin julmusik. Så mysigt och man fick en riktigt skön spa-känsla!

Som de flesta vet så älskar jag ju mat och kokböcker och nu är det dags för mig att bege mig in i matbloggarnas värld och först ut är Trines mäktige matblogg med sina maränger med choklad och mandlar!

Önskar alla en skön helg och sänder ett grattis till Jay som just vann svenska IDOL finalen:)Hann var ju faktiskt en av mina favoriter också!

p.s. Vill ni lyssna på mina absoluta favoriter skall ni klicka här!! Har två fantastiska konserter att se tillbaka på under året!! :))

4 kommentarer:

  1. Ditt dygn måste ha fler timmar än mitt ;0)
    Trevligt program du haft i dag!

    SvaraRadera
  2. Låter som om jag hade kunnat vara med om allt det där du räknar upp! ♥

    SvaraRadera
  3. Vad glada vi blir att Du gillar vår blogg! Och vi kan inte mer än returnera! Smaskigt värre härinne, kan inte annat instämma i Livet på Vestergård: Ditt Dygn tycks ha fler timmar än vårat... ;-D Ha det gott, så hörs vi!
    /Lena och Anders

    SvaraRadera
  4. Vilken superdag du har varit med om! Låter mysigt med simningen och alla ljusen. Säkert vackert och stämningsfullt!

    Kram Gugi

    SvaraRadera