onsdag 8 december 2010

Må gott

Ikväll har jag inte gjort mycket och det har varit riktigt skönt. Direkt efter jobbet var jag på massage (jag går fortfarande regelbundet varannan månad i förebyggande syfte) och det är verkligen något jag rekommenderar.Senare var jag också i bastun eftersom min massör rekommenderar att man skall göra det samma kväll! Så nu har jag tvättat upp mig inför julen ;) Här hemma har jag också gjort spa-fint inför julen med bl.a "chokladskrubben" och choklad bodylotion från dermoshop.


Samma chokladscrubb som jag har i burken bjuder också Hanna på och hon visar dessutom upp bilder från ett alldeles underbart badrum!! Blir tredje gången receptet kommer här i bloggen nu men det är ju bara så bra! :)Under etiketter hittar ni också andra fina recept, bl.a en del med choklad :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar