måndag 13 december 2010

Lucia

Började dagen med stämningsfullt Lucia firande på jobbet i morse! Här hemma är det min Bukowski Lucia med stjärngosse som lussar! Ikväll har vi varit till  Vasa och jag har handlat lite julklappar o lite åt mig själv!:) Var en del sportprylar som jag behövde. I Vasa gjorde jag också dagens miss... vi satt och åt en så mumsig och rejäl portion "räkor i vitlökssås" då jag konstaterade...jag skall ju till tandläkaren tidigt i morgon bitti!!!! ;)))) stackars tandläkare om några timmar...


Kladdkakor är något vi tycker om här i huset..brukar dock alltid baka med mörk choklad..men nästa gång skall jag ta modell av alegni in office och pröva vitchokladsvarianten. 

4 kommentarer:

  1. Tror väl att tandläkaren har luktat ett och annat! ;o) Hos oss var det också stämningsfull Lucia med många skönsjungande soloinslag. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Söt Lucia! Jag tror nog att tandläkaren är van med ett som annat... ;O) Ha det gott!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. Säkert klarade tandläkaren av det :)
    Fin lucia och stjärngosse du har!
    Jag börjar vara så gott som klar med julklapparna och det känns skönt.

    SvaraRadera
  4. Tandläkarna är nog härdade ;). Gott låter det med räkor i vitlökssås i alla fall! Kladdkaka är gott det också..

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera