fredag 3 december 2010

Oj!..

       
Detta fina hjärta föll mig genast i smaken när jag besökte Mooki`s Shop (4.12.. satte till bilden efteråt)och jag såg genast många fina användningsområden för det..underlägg till glögglasen, ljusunderlägg m.m. Det är gjort och designat av Catharina Borg-Wilén (Cattaus) och ni som sett Strömsö borde känna igen det namnet! Själv måste jag medge att jag inte hade koll på det :)





Kanske kommer ni på ännu fler användningar för det?! :)

..så många fina och tjusiga bloggar och hem jag vandrat runt bland ikväll och här kommer dagens bidrag till chokladkalendern: chokladkladdkaka som jag hittade hos HOUSE of PHILIA

Ikväll har jag sparat lite på energin, har skidat 50 km nu i veckan och skall ut igen i helgen, och jag och hunden var ut på en timmes riktigt fin o skön sparktur. Så skönt att bara sparka sig fram i maklig takt och Majsan njöt också av att vara ut på långtur. Små snöflingor som sakta dalade ner och så tyst, så tyst här ute i urskogen ;) Också skönt att ha en "lång helg" att se fram emot nu också. För min del kommer den förutom skidåkning bl.a. att bjuda på en julbutik, julgodiskväll, pepparkaksbak och självständighetsbrunch!!

*Ha en riktigt fin helg*


2 kommentarer:

  1. Oj så mysigt!Men jag är ju mörkrädd juh!!!så jag vågar inte ensam ut med hunden på en timmer promenad... // Annika

    SvaraRadera
  2. Den shoppen har jag ännu inte hunnit besöka.Du är lika flitig som vanligt ser jag :) Själv sitter jag och väntar på flyget hem som blev försenat!Men då får man ju tid att blogga :)

    SvaraRadera