måndag 28 september 2009

Risnästrestje






Tillbringade söndagen i friluftslivets tecken med en promenad till "Risnästrestje". Härligt med alla höstfärger! Sträcken fram till träsket är som ni ser 860m och runt träsket är det ca. 1,5 km. Nya grillhuset var jättefint och jag tror att det snart bär dit igen för att grilla lite. Den här söndagen njöt vi av picknick utomhus med oliv-och fetaostmuffins samt blodgrapeklyftor !! En tur på vattnet med den lilla båten skulle heller inte vara helt fel en solig och vindstilla dag:)

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut. Jag ska nog försöka hinna dit jag också ännu i höst och gå runt träsket. Vi ses! KH

    SvaraRadera
  2. Oj så fint det blev där! Det är längesedan jag har varit dit, men nu måste jag ta mig en tur, om inte i höst så i vår. ~A-L

    SvaraRadera