lördag 27 november 2010

Lilla jul och vinnare..

..och vinnare i Chokladreceptbytartävlingen som får choklad och tvål hemskickad med posten blev  CAMILLA !! GRATTIS, GRATTIS!!

Tack till alla som ville vara med och som skickade in era recept! Jag skall sammanställa dem och så mailar jag er i nästa vecka så får både ni och jag njuta av smarriga chokladrecept så här i juletider! p.s alla som skickade in sina recept fick ett nummer och så var det sambon som drog det vinnande numret..så eventuella klagomål bör göras till honom ;))

Igår kväll var jag på kalas och då blev jag bjuden på smarrig chokladkaka med de här texterna som jag tycker passar så bra in med ämnet choklad!! :)..

..då blev jag också taggad av andra bastubadare att vandra denna väg..
..och det blev inte bara ett dopp i vaken utan två!!! :)) Och det var inte alls så som jag hade trott. Det var riktigt skoj! Några bild bevis på mig i vaken får ni dock inte..så härligt att jag ville posera där någon längre tid var det inte..haha! ;)

Idag har jag varit på julmarknad i många minusgrader(-15) och nu skall jag värma upp mig innan jag sätter upp julkärven som jag köpt åt fåglarna och fixar till lite mat inför vår lilla julmiddag ikväll och pyntar till det lite!

Glad 1:a advent!

3 kommentarer:

  1. Oj vad duktig du var då du kom i doppet!Ser riktigt mysigt ut faktiskt! Ni skall ha en fin lillajul ni med..Och ja hälsa sambon att jag tar ett snack med honom senare då!hahaha!
    // Annika

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig tävling och Grattis till vinnaren!
    Oj.... vad duktig du var som vågade dig i och simma i vaken. Brr.. det måste ju nog vara kallt.
    Det finns många julmarknader att besöka den här årstiden. Men inte så trevligt om det är ute.
    Ha en bra 1 advent!!!

    SvaraRadera
  3. Va roligt att jag vann! Jag brukar aldrig vinna något. Tacka sambon från mig :)

    SvaraRadera