torsdag 11 november 2010

"Chokladrecept-bytar-tävling"




Chokladcafé-Tallinn, Estland

Fick en idé härom dagen om en "chokladrecept-bytar-tävling"!! Reglerna är mycket enkla: Maila ert bästa chokladrecept till mig på adressen: chocoholicblogg@gmail.com. Jag sammanställer alla recept som kommer in och skickar tillbaka till dem som deltar. På så sätt är alla vinnare i tävlingen i och med att ni får de mumsiga recepten!! :) Dessutom lottar jag ut lite choklad som kommer på posten till en lycklig vinnare bland deltagarna! Alla som skickar ett recept får en lott. Ni som har blogg får gärna länka så får vi mera smarriga recept att njuta av!!

Skicka ert recept senast 25.11.

3 kommentarer:

  1. Bra ide´. Nu ska jag bara grunna på ett bra recept :)

    SvaraRadera
  2. Du är så trevlig du! Gillar dina finurliga idéer. Ska fundera på receptet då! ;o)

    SvaraRadera
  3. Trevlig tävling. Jag skall nog vara med men måste ta en funderar på receptet.
    Återkommer en ny dag!

    SvaraRadera