tisdag 23 november 2010

Advents-Choco kalender

Här sitter hon-damen som skall presentera årets Advents-chocokalender som börjar i helgen!!

Chokladkalendrar är ju något som hör adventstiden till och jag skall göra min alldeles egna tolkning här i bloggen. Med start på söndag kommer jag varje dag fram till jul att vandra runt bland för mig kända och okända bloggar för att se vilka smarriga chokladrecept som döljer sig här i Blogglandia :))

Välkommen med på vandring!

p.s jag tjuvstartar redan idag med att kika in hos Vardagslyx hos Nilla som varit i bakningstagen och bakat "Saffranssnurror" (lussebullar med vitchoklad)! Hur gott låter inte det???!!! :))


3 kommentarer:

  1. Oj, vem har du där?! :o) Passar ju fint! Vilken fin bjudning du berättar om i förra inlägget! Hoppas få tid att sända ett chokladrecept till dig. Dagarna flyr märker jag! Ha det bra idag! ♥

    SvaraRadera
  2. Choko-kalender skulle jag också kunna ha :) Nu får jag snart skicka iväg chokladreceptet till dig om jag ska hinna med ser jag.
    I dag ska jag iväg och se om jag hittar JUL bokstäverna :)

    SvaraRadera
  3. Häftig grej det där med chokokalendern! Det finns så mycket fina recept ute i bloggvärlden att jag förundras mest varje dag ;O) Roligt är vad det är!

    Kram Gugi

    Ps. Åh, har du också en sådan där mysig cavalier? Vår hund är nu 2,5 år gammal och väldigt omtyckt!

    SvaraRadera