måndag 29 november 2010

Nu är det kallt...

Kunde inte motstå denna söta Maileg gris  när jag besökte Cosy Living härom veckan!

Det kalla vädret fortsätter här hos oss med  -15  till -20 grader idag. Trots det beslöt jag mig för att ta en tur med skidorna efter jobbet, vilket visade sig bli en lång tur eftersom skidorna bara forsade fram och jag hade riktigt flyt idag..16,5 km blev slutresultatet :) Och inte var det så kallt att skida heller..det var riktigt mysigt med stjärnor på himlen och knirr under skidorna!!  Har tänkt mig en 3-4 skidturer denna vecka så vi skall se hur det går.! :)

Idag skall vi kika in hos Hemma hos Selma som bjuder på Cookiebrownies :) Mums!

2 kommentarer:

  1. Du hinner både med skidturer och guidar oss till nya bloggar med frestelser! Trevligt det här! ♥

    SvaraRadera
  2. Ja...det blev verkligen en lång skidtur. Trots det kalla vädret. Men det är nog bättre med kölden nu då det inte blåser.

    Ha det gott!!!

    SvaraRadera