lördag 12 december 2009

Snö, snö, snö


Å, det blev en sån trevlig dag idag..efter tips om att snön som de sparat från förra året nu satts ut vid Vargberget kastade jag skidorna i bilen och stack dit. Mot en avgift kan man nu skida där så mycket man vill! Och det var så, så roligt.. jag skulle kunnat skida hur mycket som helst..16 km blev det i alla fall på första skidturen för säsongen:) Tror jag drar mig ditåt imorgon också!! Dessutom snöade det lite idag också då jag var där så det var extra mysigt!!


I går var jag till simhallen efter jobbet och sedan var det dags för IDOL-final och lite glöggmys med pepparkakor och choklad! Och rätt vinnare blev det i idol också och en riktigt härlig vinnarlåt!

Så här trött kan man bli av en idolfinal...

Nu skall jag gå ut på promenad med Majsan och sedan skall det fixas lussebullar..när nu Lucia infaller på en söndag blir det lite extra festlig frukost imorgon!! (fast jag kan ju inte äta bullarna,bara en liten prick, så det blir B som får äta upp dem..men det är festligt ialla fall bara att känna saffransdoften:)

1 kommentar:

  1. Oj vad du har varit flitig och hunnit med mycket!
    Jag förstår att du njöt i skidspåret.
    Här har det inte blivit några saffransbullar, men limpor och knäckebröd bakade jag i går.
    Ha det bra!

    SvaraRadera