söndag 13 december 2009

Lucia


Fick njuta av en riktigt stämningsfull luciamorgon i fredags och i morse doftade det gott av saffran till frukosten. Bukowski lucian och stjärngossen hade också smugit sig fram för att förgylla morgonen!

Även idag blev det en tur i skidspåret och 16 nya kilometrar lades till. Lika härligt idag att åka skidor och även solen visade sig från sin bästa sida för några sekunder!
Eftersom benen och armarna kände sig lite trötta efter helgens åkning bjöd jag in mig själv till bastukväll (eftersom vi inte har någon egen bastu) och vad passade då bättre att ge värdarna än lite lussebullar, dagen till ära!


1 kommentar:

  1. Nu påminde du mig om att jag har den där lucian i skåpet, men jag plockar fram minimalt numera. Det har blivit färre bastuturer här under hösten. Jag brukar basta tre gånger i veckan tidigare år. Jag har endast ätit en lussebulle hittills och det ska det snart bli ändring på! :o) Ann-Lis

    SvaraRadera