söndag 30 januari 2011

Vinterdvala

Ja, jag har verkligen haft en bloggdvala nu men dagarna bara springer iväg! Idag har jag varit i Vörå hela dagen och följt med FM tävlingarna på skidor.Härligt väder med solsken och några minusgrader och fin stämning! Igår var jag o Majsan på promenad med en voffsing och hennes matte. Och hundarna hade sina fina stickade tröjor på sig!!!
Visst är de lika våra sötisar!! :)
Tröjan var så söt då jag såg den på en promenad under julhelgen att jag måste beställa en till Majsan också!


Nu väntar jag snart hem sambon som varit på resa till Tallinn i helgen. Skickade honom på shopping i favoritbutiken så vi ska se vad han hittade??!! :)



8 kommentarer:

  1. Ja söta är de, och lika som tvillingar!
    Jasså du valde Vörå hellre än Tallin :)

    SvaraRadera
  2. Det senaste hundmodet och ja, trevligt att du kom ur dvalan. Förstår att du har varit mer än aktiv med annat! Hoppas du blir nöjd med eventuella gåvor från Tallinn! Ha en bra vecka nu! ♥

    SvaraRadera
  3. Majsan gillar säkert sin nya värmande tröja! Så fin den är! Kanske hundarna är syskon när de är så lika varandra? Hoppas att du får nåt riktigt fint från Tallinn... ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  4. Vilka söta hundar - Din favoritbutiks länk andas verkligen sommar!!! Hoppas att Du får något fint från Tallin.
    //Lena

    SvaraRadera
  5. Vilka sötisar!! Ser ut som tvillingar. Trevligt med kläder åt hundar.
    Hoppas sambon gjorde fina fynd i Tallinn.
    Ha de bra!!

    SvaraRadera
  6. Så söta och lika som två bär! Kul att få följa med skidtävlingarna i Vörå live, det skulle vara kul att uppleva någon gång.
    Hoppas att sambon kommer hem med vad du förväntar dig nu då ;). Bra att få tips på shoppingställen i Tallinn, vi ska dit en sväng senare i vår och fira en jubilar är det tänkt.

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  7. Unna dig bloggdvala om du känner för det. Att blogga ska ju ändå vara ett nöje och inget man gör tvångsmässigt.

    /Anders och Lena

    SvaraRadera
  8. Hej hopp!
    Jag som kikar in för att se om du har gjort något nytt inlägg. Vill också passa på att önska dig en trevlig helg!

    SvaraRadera