tisdag 18 januari 2011

Förra veckans choklad

Dagarna springer ifrån mig tycker jag, program varje kväll nu i veckan med skidåkning, möte, frissabesök och så börjar vårens gymnastikkurs som jag håller. Ordentligt med ljus eldar jag i alla fall så här i vintermörkret..glasen har riktigt sotat igen ;))

Hann inte få med nån choklad i förra veckan heller så den kommer här. Den blev en alldeles ny smakupplevelse för mig med mandel och päron från belgiska märket Cachet. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker än, om päron passar med choklad??!! :))

5 kommentarer:

  1. Hej! Du är företagsam som hinner med så mycket, kurser och annat! Skönt att kunna koppla av med en bit choklad... Låter annorlunda med päron och choklad ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  2. Vet du jag har faktiskt inte ätit så mycket choklad på sistone, men suget kan säkert dyka upp när man minst anar det.
    Full rulle hos dig ser jag. Må så gott!

    SvaraRadera
  3. ja suck här är det bara morgon och kväll!!! men du verkar hinna med i svängarna!!!bra!
    super fina ljuslycktor du har!

    SvaraRadera
  4. Vissa veckor kan verkligen vara fullspäckade och din ser verkligen ut så.
    Nja.. choklad med mandel och päron vet jag inte om det riktigt låter så mumsigt.
    Nu har det verkligen kommit mycket snö så nu har du att ligga i och skida.

    SvaraRadera
  5. Mmm choklad med päron är säkert gott det också...Belgisk choklad brukar ju vara jättegod.
    Kul att du antog utmaningen och så lärde jag mig lite nya saker om dig.. Ser att du har nytt jobb också! Hoppas du trivs!

    SvaraRadera