torsdag 13 januari 2011

Chocoholic goes Marimekko

Fina Marimekko handdukar som jag fick i julklapp!

Ja, jag har fått en riktig förkärlek för Marimekko textilier med dess vackra färger och mönster under de senaste månaderna. Blir nog att inventera lite i Marimekko butiken nästa gång jag styr till stan!


Här håller jag reda på pengar, nycklar, pennor o viktiga smågrejor till jobbet:)

Här i juletid var jag också ett varv via butiken och hittade riktigt fina dynvar. Förstås laddade kameran ur när jag skulle infoga den bilden så jag får komplettera imorgon. Nu blir det gonatt!! :)


Komplettering:
Mitt bland sambons älgar hittas mina fina Marimekko dynvar!!

1 kommentar:

  1. Marimekko har nog något för alla och färgerna passar säkert dig. Jag har den där praktiska "börsen" också. Ha en fin fredag! ♥

    SvaraRadera