söndag 27 februari 2011

Ut ur dvalan

Känner att det är på tiden med ett inlägg nu. Har varit borta från bloggen nästan en månad nu. Men det betyder inte att jag varit borta från era bloggar..fastän jag inte kommenterat eller gett mig till känna har jag med jämna mellan rum varit in o kikat hos er och läst!! Skall nu försöka ta mig ut ur min egen bloggdvala o försöka få till det med några inlägg.

Det som jag känner att jag idag vill kommentera är att vi fått äran att bli faddrar till en liten underbar kille. Och igår hölls ett stämningsfullt dop för Oscar! 


Tack för alla fina kommentarer och nu skall jag kika in till er o ge mig till känna :))

8 kommentarer:

  1. Ibland är det skönt med litet distans och vila från alla intryck man kan tänkas få ;O) Roligt att du tar dig tid igen! Tänk vad världen är liten! Min cocker var den allra finaste man kunde få ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  2. Har inte varit mycket med mitt bloggande på senaste tiden heller. Men tack för din hälsningen hos mig!


    Ha en skön söndagskväll!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag är inte heller särskilt flitig med att bloggandet nu. Ibland är det så mycket annat man behöver göra.Så roligt att få vara faddrar.
    Ha en trevlig dag i morgon. Vem vet vi kanske springer på varandra!

    SvaraRadera
  4. Grattis till gudmor! Tycker att jag har haft litet tid att besöka bloggar på sistone. Så mycket annat som tar tid! Men roligt att se dig här igen! Hoppas att allt annat är ok! ♥

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket att ni ställde upp och ville va faddrar! Oscar kunde inte få bättre faddrar!
    Ja ibland behöver man lite bloggpaus också. Men kul att du skrev nån rad nu man kan ju inte orka blogga jämt heller! Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Grattis till att vara Gudmor. Jag vet egentligen inte vad det innebär, bara att det verkligen är en stor ära och ett tecken på föräldrarnas absoluta tillit! Själv har jag fått servettbrytningar och origami på hjärnan, skulle kunna fota och blogga hela dagarna om just detta!! :-D Med litet tur (för omgivningen) kanske det ger med sig med tiden. Man ska blogga för att det är roligt, en liten paus om man känner för det måste få vara i sin ordning.

    Vilken jättefin tårta Oscar hade!
    //Lena

    SvaraRadera
  7. Även jag har varit dålig på bloggandet, men säkert kommer det bättre tider.
    Trevligt att ni har fått äran att vara faddrar. Jätte fin tårta.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  8. Så roligt att du fått bli gudmor! Oscar är säkert ett riktigt charmtroll ;). Doptårtan är jättefin.
    Ja ibland måste man få ta lite paus från bloggen och så tar man nya tag igen.

    Ha det bra!

    SvaraRadera