fredag 27 november 2009

Julfirandet inleds...



Inledde julfirandet med lite "glöggmys" på jobbet i morse före arbetsdagens början! Vi hade dukat upp med glögg, pepparkakor och chokladtårta! Trevligt, trevligt och en bra start på dagen! (*tyvärr blev bilderna inte så bra*)



Det har ju varit "denhär" som fått ge färg åt dryckerna under hösten men det har nu i veckan bytts ut och det är numera svart, rött, vitt och grått som gäller i köket....


Har idag också fått min beställning partylite ljus så nu kommer det att dofta gott av Mullbär och Svart körsbär hela julen :) ....



GLAD LILLAJUL och FÖRSTA ADVENT

3 kommentarer:

  1. Det var verkligen mysigt med glögg på morgonen. Tack! Ser att du har trevliga kompisar i köket! :o) Nu ska jag fortsätta svänga med trollspöt så kanske jag får det fixat också. Trevlig lillajul! - A-L

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket det smakade mycket gott!
    Söta tomtar! Ha en riktigt bra lilla jul! KH

    SvaraRadera
  3. Oj så mysigt!Jag drack glögg första gången i gårkväll!!skäms på mig! Ha en trevlig helg du med!/ Anki

    SvaraRadera