fredag 30 mars 2012

Det här med shopping..


Lundmyr of Sweden

Det har liksom ändrat sig det här med shoppingen. Det blir mest att man handlar åt den lille nu. Men snart, snart måste jag bege mig ut i butikerna. Är i starkt behov av lite nya kläder! Och så är jag en sådan person som tycker om att gå i butiker. Fast det här med näthandel är inte heller så dumt när man har sämre med tid och kan sitta hemma och kika runt :) Nu ska ni inte tro att jag sitter o shoppar på nätet alla dagar för pengarna räcker då inte till det!! Men härom dagen fixade jag till en beställning från en kompis som säljer Lundmyr of Sweden. Gillar verkligen deras sortiment! Ni hittar deras sida här!


Önskar alla en fin helg!

Och på söndag inleds påskveckan. Tror påsken kommer att gå ganska obemärkt förbi här i år vad gäller pyntet men ett och annat påskägg ska väl slinka ner ;))

3 kommentarer:

  1. Har missat en del inlägg här ser jag. Jag har ju inte varit så flitig bloggare den senaste tiden...
    Näthandel är bra när tiden inte vill räcka till. Dessutom hinner man fundera lite längre över inköpen :)Lite nytt till vårens/sommarens händelser borde jag också hitta!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jee, kul att du är tillbaka på bloggen! :D //Ingela W

    SvaraRadera
  3. Shoppingen ändrar karaktären lite då man har små barn. Men småningom återgår den igen....
    Ser att ni har samma tapeter i sovrummet som vi, men vi har med svart botten och vita blommor.
    Ha det bra! kram Maj-Gun!

    SvaraRadera