tisdag 20 mars 2012

I vårat vardagsrum..

..är det följande färger som gäller.
Ljusstakar från Zelected by Houze. Övre kuddöverdrag från Pentik och nedre kuddöverdrag från Zelected by Houze.

Bakom ljusstakarna syns min fina fondvägg. De övriga väggarna i rummet väntar fortfarande på sina enfärgat naturvita tapeter och kommer att tapetseras nu under våren. Den blir lite i gången när man har en liten en i huset :)

Jag har blivit väldigt, väldigt förtjust i Zelected By Houze sortimentet. Gå in o kika på deras fina vårkatalog! Kommer att bli mycket på nästa beställning känner jag på mig :))

Tack alla som kikar in o trevligt med kommentarer. 

1 kommentar:

  1. Så det blev de där kuddöverdragen! Jag har kollat flyktigt i katalogen, men såg inte jag behöver just nu. Så roligt för dig att förnya litet i taget! ♥

    SvaraRadera