söndag 18 mars 2012

William

Det är skoj med fasters hund tycker William!

Sonen kommer att nämnas i bloggen men det kommer inte att bli någon blogg med väldigt mycket bilder av honom. Men mellan varven dyker han upp, som på den här bilden. Jag tycker den här bilden beskriver ganska bra hur han är just nu, 5 och en halv månad gammal:

" En glad liten filur som gillar hundar o katter och tycker om att ha mycket människor omkring sig. "

Att han älskar att sova ute i vagnen 2 gånger om dagen är inte helt fel för en friluftsmänniska som mig som passar på att ta långa promenader när vädret bjuder till :) Idag blev det t.o.m 3 timmar med trevligt sällskap o picnic paus i underbart väder. Vägde dock upp det hela med god choklad från Belgien som jag fick hemlevererat av min brors sambo :)) mmm!

De senaste månaderna kan egentligen beskrivas med 3 ord när det gäller vad vi sysslat med: Promenader, gäster & gästas! Jag trivs alldeles utmärkt med hemmalivet.. och imorgon packar vi väskan , tar vagnen och styr mot träffis med våra "kompisar". ( vi är ett gäng tjejer som brukar träffas med våra småttingar varannan måndag och det är riktigt skoj!)

Hoppas ni alla haft ett fint veckoslut och att ni får en fin början på veckan!

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att läsa att du trivs med hemmalivet! Tänkte på dig idag när jag såg filmen där du stod bakom kameran! ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt liv du har!! Jag säger bara NJUUUTTT!!!! Det är en så bra tid!!! Trevligt att träffa andra i samma situation, byta tankar om olika saker.
    Vilken gosig kille ni har....
    Kram Maj-Gun.

    SvaraRadera