torsdag 4 februari 2010

Utfärd och ett skåp rikare

I söndags var vi på utfärd till det där stället som börjar på T, slutar på I och har UUR i mitten :) Det var ca 5 år sedan jag var dit senast och syftet med denna resa var att hämta hem detta skåp som vi sett i en annons. Vilken tur att vi hade en stor paketbil att lasta i eftersom skåpet satt i ett. Karln på lagret berättade att det också kommit folk med vanlig personbil och tänkt frakta hem skåpet. Det kanske kan skyllas på IKEAS byggsatser ;) Skåpet går helt emot den vita stil som råder för tillfället men tjusigt är det :) Å billigt var det också och det är ju alltid en fördel!! (Tyvärr fick jag ingen bra bild, vår kamera har kraschat och jag har bara kameran på telefonen att fota med. Sen skulle jag väl också behöva orka ta mig tid att lära mig att trixa o fixa till bilderna lite,det får bli ett projekt under våren:))

Clara och Sara får flytta runt lite här i huset och just nu har de hedersplats uppe på skåpet. Där hittar vi också en gammal resväska som passar bra som förvaringsplats för fotoalbum. I fotoalbumet hittas ju ofta bilder från någon resa och var passar då bättre att förvara dem än i resväskan!!

Nej, nu är det dags att säga Gonatt!! Har haft en en riktig Må-Bra- kväll med massage, stretching o avslappning på gymnastiken samt en härlig promenad med hunden!! (å lite choklad var förstås inblandad också ;)

p.s jag går ju regelbundet på massage varannan månad och det gör verkligen gott för kroppen!!

6 kommentarer:

  1. Ni gjorde alltså en bra affär :)Egentligen är det ju bra att få en möbel som är färdig även om det kan vara svårare med frakten. Resväskan på skåpet tyckte jag om och vad fiffigt att förvara fotoalbum där.
    Låter skönt med massagen!

    SvaraRadera
  2. Fint skåp, och inte behöver ju allt vara vitt hela tiden heller! Vem är den stiliga vita filuren med lång lugg i din sidebar föresten?

    SvaraRadera
  3. Jaså? Den där utflykten har du inte berättat om! Finns det så stora möbler där? Jag ser ju att du behövde det när det redan är fyllt och kappsäcken passar ju bra med sitt innehåll där. Det kan ju se rätt brokigt ut med allehanda album. Får återkomma till dig om dagen. Förstår att du är och badar nu. ;o)

    SvaraRadera
  4. Skåpet är verkligen fint. Annars tycker jag att det inte är så ofta som man hittar billiga och bra saker på stället du var till nuförtiden. Allt har blivit dyrare där.
    I går var jag på vattengymnastiken men dej såg jag inte då. Skönt var det med bad och ångbastu.
    Trevlig fortsättning på lördagskvällen.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Måste bara säga, Clara och Sara är för söööta!

    Du är så välkommen med en beställning, självklart måste det gå och fixa en rimlig frakt!

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. helt underbart skåp, NÄ allt ska inte vara vit!!!!

    SvaraRadera