måndag 25 oktober 2010

London

Har över helgen (to-sö) varit till London och besökt min goda vän (brevvän) sedan 20 år!! Har haft underbart skoj! Vi kunde båda konstatera att trots att det var 9 år sedan vi sågs sist kändes det som i går. Blir nog fortare än 9 år vi ses nästa gång!! Vi har shoppat, varit på sightseeing, ätit "dim sum" (kinesiska smårätter) i China town, besökt Brighton (vid kusten i södra England), och sett en teater pjäs som min vän spelade med i. Det var tredje gången jag besökte England (1995 språkresa Hastings), 2000 (besökte min vän i hennes hemstad Tunbridge Wells) och så nu. Roligt var också att en av mina vänner här hemma kunde följa med på denna resa och på hemvägen passade vi på med Blixtsightseeing i Oslo vid mellan landningen.:)

..to be continued..
p.s Thanks C for everything. Had a wonderful time and hope to see u again v soon :) (next year!!) ;)

1 kommentar:

  1. Fint att resan blev lyckad! Otrolig vänskap det där! ha det så gott! ♥

    SvaraRadera