söndag 3 oktober 2010

Höstmänniska

Trots att jag nog är en riktig sommarmänniska som älskar sol och bad tycker jag också att hösten är en riktigt mysig årstid! Då kan man mysa till det i soffan med ljus, en bra bok, ett bra TV-program eller film. Eller varför inte bege sig ut i skog och mark och ta vara på de solstålar som ibland lyser och njuta av alla de sprakande färger som träden visar upp sig med. På hösten brukar jag också komma igång med träningen som brukar ligga lite på latsidan över sommaren :) ..och imorgon är det zumba som står på programmet. Skall försöka zumba så många måndagar som möjligt nu framöver! Det är riktigt roligt tycker jag!

Jag har tagit en del foton över sommaren som jag ännu inte visat här så skall försöka få in de bilderna nu inom närmast. Bland annat har de kära djur som finns omkring mig fått agera fotomodeller, vilket de gärna gått med på ;) Bilderna kommer i nästa inlägg. Visar dock en redan här, som jag tycker passar så bra in på en dikt jag hittade idag:
Följ dina DRÖMMAR

Vi är skapta för att
uppfylla våra innersta
drömmar. Det är därför
vi är här. Men det
kommer så ofta
så mycket i vägen
på vägen...
Rensa, rensa, rensa.
Vart är du på väg?
Jag lever mina
drömmar.

Ett av Linas tio komihåg för ett rikare och mer meningsfullt liv.

1 kommentar:

  1. Härliga höstfoton! Dikten får man nog lov att tänka på. De där drömmarna vill liksom bli undanskuffade av allt annat man "måste" göra.
    Undrar vad katten sitter och drömmer om :)

    SvaraRadera