lördag 2 juni 2012

ett litet tips

Om någon frågar mig vart maj tog vägen har jag inget svar :) Snabbt gick det i alla fall! Har hunnit med en hel del i alla fall..träffat vänner, njutit av den lilla värme som visade sig förra veckan, fixat trädgårdsland o terass, ätit gott både hemma och  på restaurang :) Planering håller jag också på med för fullt till vårt 10-års jubileum från studietiden i Jakobstad som blir nu i Juni. Bildlös är jag fortfarande men har dokumenterat att lägga in senare. Egentligen är jag bara snabbt inne en sväng för att ge ett litet tips..kika in här! Skall nog beställa nån fin tavla till sonens rum!


Ruggigt kallt är vad det är idag och nu skall jag passa på att städa medans sonen sover. Återkommer lite senare i helgen med lite goda, somriga recept vi prövat på :))Och nu är sommaren officiellt här för idag sjungs "Den blomster tid.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar