onsdag 1 september 2010

Uppdrag granskning

Blickar ut över Östersjön och drömmer mig bort..

Fick i förra veckan i uppdrag av Livet på Vestergård, eftersom jag hade semester i Augusti, att avslöja 7 saker om mig själv. Skall väl försöka mig på lite nyheter, så här kommer det :

* Älskar choklad (det var det ju ingen som visste!! ;)
*tillbringade mina barndomssommrar i Västmanland, Sverige hos min morfar och har de flesta barndomsminnen därifrån.
* har en tatuering
* tycker Vänner/Friends är världens bästa serie
*har en autograf av Shannon Leto i 30 seconds to Mars
* tycker mycket om friluftsliv och hoppas i framtiden få många äventyr som paddlingsturer, forsränning, vandringsturer och bestigningar etc.
* Älskar att resa

Ja det var allt för den här gången!

3 kommentarer:

  1. Känner att jag känner dig väldigt bra och saknar dig! Önskar dig allt det där du drömmer om att få göra! ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild! Det mesta visste jag men något var nog nytt :) Jag har haft flera datorfria dagar och det har varit så skönt, men nu är det roligt att uppdatera sig igen.
    Saknar våra träffar på gården ;0)

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt att få läsa lite info om personen bakom bloggen!

    Ha en bra vecka!

    Kram pernilla

    SvaraRadera