söndag 26 september 2010

Boktipset : September



Tänkte börja införa månadens boktips och  nu i september vill jag rekommendera följande böcker av författaren Gunilla Bergensten..

* Familjens projektledare säger upp sig
* När jag fyller 40 skall jag vara snygg, rik, lycklig och yngre

Böckerna är skriva med en stor dos humor men innehåller nog en och annan sanning också :) Läs så vet ni vad jag menar!!

Efterlyste ju tips på svenska deckarförfattare för några inlägg sen och nu har jag ännu mera namn att lägga till min tidigare lista. Behöver inte fundera på vad jag skall göra i höst jag inte ;)

- Jonas Moström
-Ingrid Hedström
- Åsa Larsson (har jag nog läst nån bok av förr)
-Ann- Christin Hensher
- Lars- Bill Lundholm
- Tove Klackenberg


Ha en skön söndag! Nu tar jag några chokladbitar ;) o beger mig på skogspromenad i det fina vädret!

6 kommentarer:

  1. Jag har nyss varit på promenix i det härliga vädret.Kameran var med så det blev inte någon poverwalk men det blev en skön stund för själen :)
    Mötte bla två glada töser ute på promenad med kattungar i dockvagnen :)
    Bra med boktips! Familjens projektledare har jag läst, men inte den andra.
    Ha en skön fortsättning på dagen!

    SvaraRadera
  2. Ja visst har det varit en underbar dag! Dig går det ingen nöd på! Nu har jag så många böcker som väntar på mig, men alla dessa hemmaprojekt tillåter inte några lässtunder!
    Ha en bra vecka och en fin liten resa! :o)

    SvaraRadera
  3. Jaa...visst har det varit härligt i dag då solen tittar fram. Då laddas verkligen batterierna.
    Tack för boktipsen.... men tyvärr så är jag ju inte så läsande av mig.
    Såg att du skall bort på en tripp, hoppas du får givande dagar.

    SvaraRadera
  4. Låter super bra med boktips. Jag har inte fått ut Dykaren läst ännu och nu börjar alla komma med sina barnböcker och jag hinner liksom inte alls med....men kanske hinner jag ändå?!hahaa försöker att inte stressa men det är svårt!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med boktips! Tror jag ska kolla de där två, lät som de skulle kunna vara roliga och avkopplande att läsa.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. har åxå läst "När jag fyller 40..." garvade som en gris mellan varven...

    SvaraRadera