söndag 20 juni 2010

konsert

I fredags var det då dags för årets favorit i repris då 30 seconds to Mars spelade i Seinäjoki. Jag var ju tidigare i vår (i mars) och såg dem i Helsingfors. Lika underbart bra var de denna gång :)) Med låtar som bl.a From yesterday, A beautiful lie, Attack, Was it a dream, The kill, Kings & Queen, This is war, Closer to the edge, Hurricane, Search and Destroy är det lätt att förstå varför de är mitt favorit band!! Trots att nästan ingen annan verkar veta vem de är ;) Fast Jared Leto brukar ju låta lite bekant...:)

Jared Leto i sin fiina frisyr ;)
Shannon Leto
Tomo Milicevic

2 kommentarer:

  1. Jaadu, även om du har spelat upp ett smakprov för mig en gång, kan jag nog säga att jag har noll-koll. ;o)
    Idag är en fin dag! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Borde ju ta och lyssna på nån av låtarna så att jag vet hur de låter ;0) Jag har tyvärr ingen aaaning om vem de är.
    Vackert väder vi fått nu äntligen. Skulle vi inte ha så mycket jobb på gång här hemma med altanbygget så skulle vi nog vara på skären.

    SvaraRadera